Polityka Prywatności

Polityka Prywatności

Zachęcamy wszystkich odwiedzających naszą stronę do zapoznania się z niniejszą Polityką Prywatności, ponieważ prywatność Państwa jest dla Fundacji Dzieci Tańca bardzo ważna.

1. Administrator danych osobowych
Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem z naszej strony internetowej jest Fundacja Dzieci Tańca, z siedzibą w Poznaniu, ul. Tomaszewskiego 7. Komunikacja między Państwa komputerem, a systemem może być zaszyfrowana z użyciem protokołu SSL (Secure Socket Layer). Nasze bazy danych zabezpieczone są przed nieuprawnionym wglądem osób trzecich.

2. Rodzaje gromadzonych informacji
Podczas korzystania z naszej strony internetowej gromadzimy Państwa dane osobowe, a w szczególności:
1. Istnieje możliwość gromadzenia przez fundacje danych osobowych, które są nam dobrowolnie przekazywane poprzez formularze i wnioski na naszej stronie. Informacja o przetwarzaniu tych danych osobowych, w tym również o celach przetwarzania i przysługujących prawach, prezentowana jest przy wypełnianiu tych formularzy lub wniosków.
2. Gromadzimy również informacje poprzez pliki systemowe (tzw. Logi) oraz ciasteczka (tzw. Cookies), które podczas Państwa pobytu na stronie zbierane są automatycznie przez system poprzez przeglądarkę internetową. Dane zawarte w tych plikach to adres IP, typ przeglądarki, typ systemu operacyjnego, region dla którego przeglądane są strony, historia przeglądanych treści na naszej stronie. Wszystkie te dane zbierane są automatycznie przez system. Nie wykorzystujemy tych danych do identyfikacji Państwa i nie dysponujemy środkami, które pozwalałyby na ustalenie Państwa tożsamości na ich podstawie, jednak biorąc pod uwagę, że adres IP pozwala na identyfikację osób fizycznych, przy użyciu dodatkowych środków, poniżej przedstawiamy informację o przetwarzaniu danych zapisywanych w plikach systemowych oraz plikach cookies.

3. Przetwarzanie danych zawartych w plikach systemowych oraz plikach cookies w ramach działania strony internetowej
Przetwarzanie danych zawartych w plikach systemowych oraz plikach cookies dotyczą:
1. Adresu IP, który gromadzony jest w logach systemowych serwera.
2. Plików cookies (tzw. ciasteczek), które są plikami tekstowymi zawierającym niewielką ilość informacji. Zapisywane są przez przeglądarkę internetową na Państwa komputerze po otwarciu określonej strony.
W każdej chwili każdy użytkownik ma prawo odmówić zgody na zbieranie na swoim komputerze plików cookies poprzez zmianę ustawień i wyłączenie przyjmowania tych plików. Wówczas pliki te będą automatycznie odrzucane. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej). Jednak należy pamiętać, że w przypadku wyłączenia plików cookies nie będziemy mogli zaprezentować wszystkich treści strony oraz udostępnić pełnej funkcjonalności serwisu.

4. Przeznaczenie gromadzonych informacji
Dane zawarte w plikach cookies oraz w plikach systemowych przetwarzane są w celach:
• dostosowania treści serwisu do możliwych potrzeb lub zainteresowań (profilowania) naszych użytkowników.
• statystycznych, polegających na monitoringu aktywności odwiedzin naszych użytkowników, jak również do badania prawidłowego funkcjonowania wszystkich funkcji użytych na stronie www.fdt.poznan.pl w celu ciągłego ich ulepszania.

5. Prawa użytkownika serwisu
Każdemu z Państwa przysługuje prawo do:
– dostępu do treści swoich danych osobowych, uzyskania informacji czy i które dane są przetwarzane,
– poprawienia lub sprostowania danych,
– cofnięcia zgody na przetwarzanie Państwa danych, żądania ich usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
– otrzymania dostarczonych danych osobowych oraz przesłania ich do innego administratora,
– wniesienia skargi do organu nadzorczego w Rzeczpospolitej Polskiej lub organu nadzorczego w innym państwie Unii Europejskiej właściwym ze względu na miejsce zwykłego pobytu, swojego miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia, jeżeli sądzisz, że przetwarzanie danych osobowych narusza postanowienia RODO*.
Prawo do usunięcia danych („prawo do bycia zapomnianym”) polega na niezwłocznym usunięciu Państwa danych osobowych pod warunkiem zaistnienia przynajmniej jednej z przesłanek:
– Państwa dane osobowe nie są już niezbędne do realizacji celów, dla których zostały zebrane lub są przetwarzane;
– Państwo sprzeciwiłyście się przetwarzaniu danych osobowych, a fundacja nie ma uzasadnionych prawnie, nadrzędnych podstaw ich przetwarzania;
– przetwarzanie danych osobowych było niezgodne z obowiązującym prawem;
– nałożonego na fundację prawnego obowiązku usunięcia danych osobowych.
2. W sprawach związanych z danymi osobowymi można się kontaktować pod adresem e-mail: fundacja@fdt.poznan.pl

6. Przetwarzanie danych przez podmioty współpracujące
Przewidywanymi odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być podmioty przetwarzające dane osobowe w imieniu fundacji. Zgodnie z prawem dane osobowe możemy powierzyć podmiotom przetwarzającym dane na nasze zlecenie w ramach działalności statutowej fundacji, np., organizatorom zawodów, księgowości, ubezpieczycielom, sądom. Oczywiście robimy to tylko w tych przypadkach, gdy takie żądanie jest oparte o stosowną podstawę prawną oraz w zakresie w jakim jest to niezbędne.

WIĘCEJ INFORMACJI:
1. * Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE –


2. http://wszystkoociasteczkach.pl/